Första advent

 Imorrn e de ju första advent så då tänkte jag skriva ett inlägg om det, så fortsätt läsa alla tomtenissar xD
 
Heej! :D Just nu sitter jag med tomteluva i mitt nystädade rum. Har också juldekorerat lite så håll utkik på min youtube kanal Mida Cake efter en "DIY Jul dekor" video. Men idag är det iaf Lördag. Skönt med helg ;) Igår firade vi första advent i skolan. På morgonen samlades vi i klassrummen en stund innan alla klasser gick till kyrkan där vi sjöng massa tråkiga sånger och fick lyssna på dåliga dikter ;) Men efter det gick vi tillbaka till skolan och drack glögg och åt pepparkakor och va lite med fadderbarnen. Och till lunch fick vi tomtegröt. HUR MYSIGT SOM HEEELST!! :) Och idag har jag typ städat hela dagen (Trååkigt). och när jag inte städat har jag bakat snickers och hjälpt mamma lite. Men nu är iaf förberedd till morgondagen då det är första advent och första december. JIPPI, VINTER!! Och då får jag choklad (ur julkalendern) och kan mysa ner mig i soffan klockan kvart i nio, framför "Genom tiderna"(julkalendern) Hahah, elr nu när vi närmar oss jul kanske jag ska skriva Hohohoho, alltså som "Jultomten" säger. HOHOHOHO
Aja, ha en bra fortsatt Lördag iaf, så hörs vi nån gång Godnatt Zz
                                                                                                  z  
                                                                                                          ^_^

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback