ÖÖÖHH...

Hej alla bajskorvar, nej förlåt, jag menar majskolvar♥
Haha, det pratade (okej nä, inte pratade men vi sa lite om det, hahaxD) vi, tjejerna i min klass, om idag på maten.
fråga inte varför, men vi är sånna Haha, asså inte bajskorvar eller majskolvar, utan vi är sånna som är lite,...Knäppa!
Aja, det var inte det jag skulle skriva om, moahaaha♥ Jag skulle äta lite förut, och så ligger det en tidningshög på bordet, högst upp på högen låg en rusta tidning. och högst upp till höger, under rustalogan(heter det så?) och över klotgrillen(den heter så) så var det en bild på Victoria's secret pure seduction body mist och body lotion, för 99:-
!!! kunde dom sagt lite tidigare att dom hade det där, då skulle jag ju typ ha fem stycken nu!!!
Men, när jag såg det så hämtade jag min mobil och var tvungen att skriva det till tjejerna. snacka om min lyckodag (för att jag såg det) och otursdag (eftersom jag inte ska till rusta). Eller jo kanske med min kompis imorrn, om det går och jag får. Haha, det rimmar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback