Min födelsedag

JAG HAR FYLLT ÅR!!<3 
 
Som sagt så fyllde jag år den nionde januari. Dagen efter vi började skolan igen:( Men på morgonen Vaknade jag av att familjen kom in och sjöng "ja må hon leva". Så fick jag tre tröjor, en nagelpenna från depend och 200 kronor. Jag blev jätte glad över det:) Sen gick jag till skolan och vi hade simtest,JUST PÅ MIN FÖDELSEDAG!? Men iallafall så gick det väll ganska bra. och nu i lördags så kom några från min släkt. Tre av mina kusiner (har typ 30) tre av mina farbröder (har typ 8 st och två fastrar). Och min ena moster. Då fick jag 500 kr, godis och en tröja:) Och sen så fick jag en till sak som jag inte  kan säga än. Och Så kmr jag antagligen ha någon sorts "tjejkväll" för mina kompisar. Jag hade en jätte bra födelsedag iaf:)
 All Wrapped Up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback