Ny header

Hej♥
Äntligen är designen klar. Och nej, jag har inte gjort den själv. Jag hittade en design på designadinblogg.se och laddade ner den. Sen har jag bytt profilbild och header, fixat en annan färg på bakgrunden, och självklart ändrat text i "om mig" rutan. Fast dock så är det typ "r>" ovanför testen "här kan du läsa om mig". Men jaja, vem bryr sig?! 
Men vad tyckte ni då? själv blev jag ganska nöjd med headern. 
Jag har gjort headers förut, t.ex på min gamla blogg gymnastikworld.blogg.se, min kompis/kusins blogg och på den här bloggen. Fast jag är nog nöjdast med Fannys header, men den var oxå enklast, eftersom vi tog header som var innan och satt på nya bilder och ny text. Men nu bjuder jag på några headers jag har gjort♥
 
 Det var dom ända jag hittade, me det finns många fler, om du vill kolla på Fannys blogg så klicka HÄR.
Men vi hörs;)♥
HEJDÅÅÅÅ!!:**
 
 

Kommentarer
Postat av: Amina -

Snygga designer du har gjort, jag gillar verkligen den nya :D

Svar: Tack, vad braa det var det jag hoppades!:D
Matilda Jacobsson

2014-01-20 @ 21:36:50
URL: http://aminaklaening.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback