SNÖ♥

Hej♥

För ganska många dagar sedan nu kom det snö. ÄNTLIGEN!♥ 
Så nu när snön väl är kvar passade jag på att gå ut och ta en massa kort Men resten får komma i efterhand.
I skolan så finns det en lång "isslinga", haha elr vad man nu ska kalla det. Vi sprang och åkte på den jätte mycke haaha. 
Idag var jag och min kompis Amanda ute i snön och åkte lite "madrass". Haha Asså vi åkte med en madrass ner för backen. 
Det var kul, men lite svårt att få upp den till toppen. Så i slutet drog vi upp den ända till dit det var is och sen släppte vi den och hoppade på i farten. Det var jätte kul HAHA!
Men dock var det väldigt kallt och mörkt, eftersom det var på kvällen. 
Klockan 8 så gick jag hem och aa, nu skriver jag de här
Bilden är iaf oredigerad, så den kanske är lite mörk, men who cares?♥ 
Godnatt
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback