Hemma

Hej alla små grisar:)♥
Nu är jag hemma igen efter en lång helg. vi åkte en stund efter skolavslutningen i torsdags så då hann jag inte skriva något inlägg. men då så bodde vi hos min syster. på fredagen åkte vi in till stockholm och såg one direction, och det var SUPERDUPERKUUUL!!! :) Önskar att konserten var längre. men jag kom hem i måndags. eller egentligen tisdags, eftersom vi kom hem efter midnatt. Jag måste lägga ut fler bilder och videos från konserten, så fort jag får dom, för jag tog dom med kameran, men jag kan lägga ut en video från min mobil i nästa inlägg:)
det gick inte att lägga in bilden så jag får ta en från google :/

Kommentarer
Postat av: Julia

Visst var det underbart! jag var också där :) Allt bra med dig annars? :)

2014-07-24 @ 16:29:38
URL: http://mividadejulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback