Mys♥

Hejsan alla galningar!♥
Jag har just ätit lasagne, muuums, och nu e jag proppmätt. Om det varit fint väder hade jag antagligen hoppat runt på våra studsmattor just nu (det har typ småregnat hela dagen), men nu e de inte fint väder så jag sitter istället i min nybäddade säng med två tända ljus och en kopp brännhett te. Vet inte riktigt vad jag ska göra. mobilen ligger bredvid mig och laddar, så nån kan väll skicka en snapchat eller något på kik matilda_louis. 
Jag har väntat hela kvällen (med Fanny) på att PLL ska komma ut, ooooch så gör den inte det:(
Aja, får komma på något. 
Ha en fortsatt bra kväll och nu ska jag njuta av min sista ledighet innan jag måste dra till skolan igen:( 
        HEJDÅÅ!!♥    
                                                Ljus-Rusta 15:-                                          
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback