R.I.P Fågeln♥

Hejsan Svejsan!♥
Imorse vaknade jag av att nån knackade jättehårt på fönstret. 
Eftersom det är Lördag tänkte jag att det kanske va så att jag sov länge och Min pappa, mamma eller Cornelia va ute och knackade. Så jag struntade i det och somnade om. Nån timme efter vaknade jag igen och gick upp och åt frukost och fixade lite sånt man brukar göra på morgonen. Sen går jag in på mitt rum och ser massa fågelskit på fönstret. Jag tittar ut och ser en död fågel på marken, då förstod jag att det inte va Cornelia, mamma eller pappa som knackade på fönstret... 
Hoppas fågeln blir smartare i nästa liv;)♥♥
R.I.P Fågeln♥
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, söt(not) död fågel <3

Svar: Haha, aa verkligen;)
Matilda Jacobsson

2014-03-30 @ 09:18:22
URL: http://fannyjacobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback