Bloggande♥

Hej!♥
Nu ska jag äntligen börja med bloggandet igen. asså jag vet att jag skulle skriva om hela mitt sommarlov o så vidare men det bara inte blev av eftersom... ja.
men iaf så var vi vid en sommar stuga där det inte finns något internet i typ mer än 3 veckor, så då är det inte lätt att blogga. men jag tänker inte skylla på det, jag skyller inte på nåt, bara mej själv.
men nu så hade jag iaf tänkt börja blogga igen men då måste jag först ladda ner gimp o sen ligger min kamera hos min mamma och jag är hos min pappa, o jag hatar att göra inlägg utan bilder med typ texter på, så jag väntar nog. och nu har jag internet hos min mamma oxå o så, o de är bra. men jag har kommit på lite inlägg jag kan göra: lite om sommarlovet som slöt för  mer än en månad sen, min nya skola, meeej osv. 
men jag hoppas nån kmr läsa min blogg igen!!:)♥
som jag sa förut har jag inte min kamera så jag tar en gammal bild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback