Dålig uppdatering

Jag vet, jag har haft världens sämsta uppdatering. Den har verkligen varit super duper dålig. 
Men nu ska jag ta tag i saken och blogga på riktigt
Jag gillar ju att blogga. men de e ju inge kul, utan nån som läser bloggen. Bloggen är ju till för att jag ska skriva, och lägga ut bilder. Den är oxå till för att ge andra inspiration, och dela med sej av roliga saker. Den är ju inte till för att jag ska få läsare bara. Om man vill ha läsare, då ska man vara ärlig, och skriva om sånt som är kul. Här är ett exempel på ett dåligt inlägg. 
 
"Hej, just nu äter jag macka, hinner inte skriva mer, skriver imorrn! Hejdå:)"
 
Vem vill läsa sånt? Inte jag iaf. Om man vill ha läsare ska man jobba på inläggen. Man måste ju inte skriva en jättelång historia om hela sitt liv. men man kan ju skriva tillexempelt om något kul som kmr hända, och ta fram kameran elr mobilen elr nåt och ta ett kort. Det är väll lite roligare att läsa. Men tillbaka till min dåliga uppdatering. 
Från och med NU ska jag aldrig mer skriva att jag har dålig uppdatering elr nåt. om jag inte hinner skriva ett inlägg, då är det ju så. 
 
Ps. Måste börja fixa en ny design, den här är inte så passande,Haha
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback