Midnight memories♥

Hej!
Finns det någon som missat one directions nya album midnight memories?
Ifall det finns, Du MÅSTE lyssna på låtarna. Seriöst, jag lyssnar på dom heeeela tiden:)♥ 
speciellt half a heart och does he know. Men sen så är jag ju directioner oxå, så jag kan ju inte ogilla nån låt!:)
Det är det som är grymt med att vara directioner. Jag kan lyssna på samma låt 
tusen gånger om dagen, men dom blir aldrig utchatade. 
Min kompis tycker redan en låt är utchatad;) Hej Poodie♥ 
Men jag vet ju inte om du är directioner, KOMMENTERA♥ Aja,
låtarna äger
Dom äger
albumet äger
up all night äger
take me home äger
this is us äger
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha hej moodie! :)

Svar: Hej poodie!:)
Matilda Jacobsson

2014-01-17 @ 14:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback