Film♥

Hej♥
Just nu håller jag på och kollar på film. Filmen heter Spiderwick. jag har bara sett tio minuter av den, men jag kan kolla efter en liten beskrivning. 
 
Tvillingbröderna Jared och Simon Grace och deras syster Mallory upptäcker att det finns en magisk värld i det gamla huset de precis flyttat till, The Spiderwick Estate. En värld som består av älvor, troll och andra varelser.
 
det var det ända som stog på swefilmer, och jag orkar inte hitta nån annan. men jag såg den en gång när jag var liten, och jag har för mej att jag tyckte den var bra, det är typ ett hus med en skyddande cirkel av svampar runt, aa, lite svårt att förklara, men jaja. En gång i skolan var vi typ ute på skolgården, det var ganska långt bort, och då fanns det cirklar av svampar där, så det var ju ganska kul:)♥
Men nu måste jag fortsätta se på filmen, så ha en bra kväll så hörs vi!
Hejdå!!:)
Klicka HÄR om du vill se filmen

Kommentarer
Postat av: Alice

sv: okej :)
allt bra med dig idag?

Svar: Aa:)
Matilda Jacobsson

2014-01-22 @ 18:01:54
URL: http://alicelindstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback