Ledig dag♥

Hej♥
Jag har haft skitkul i åre, och på klassresan, kmr nog något annat inlägg om det (även om det var typ 3-4 veckor sedan ;)♥) Igår drog min knäppa kompis Fanny (Poodie) hem till mej. Vi spelade lite wii, och gjorde pannkakor, och spelade en massa bombit, Haha, nördar, haha veet!!♥ När vi var ute vi Kokos och Snö, och skulle ge dom lite mat blev det strömavbrott :/. Vi har kaninerna i en bod, och där finns det en lampa, och så släktes lampan och detsutom utelampan så vi fick gå tillbaka i mörkret. Efter det var det typ strömavbrott i typ två timmar. Datorn va lite mer än hälften laddad, och vi kunde ju inte använda tv:n eller kolla på swefilmer så vi kollade på BERT!!! HAHAHHAH, ajaaa. Efter ett tag märkte Fanny att det lös utanför mitt rum, så strömen hade kommit tillbaka, och Cornelia och min pappa sov så vi fick släcka alla lampor och stänga av tv:n som var på. Haha, idag har vi kutdag så vi är lediga, så Fanny sov över här, Jippi♥♥ Vi har bakat kärleksmums som blev as-goda, och har kollat på en film som heter Carrie, oooooch.... den sög!!;) Nu sitteer vi i sängen och slappar och Fanny skrek lite förut, haha, snart ska vi äta mat som vi fortfarande inte gjort, och vi är fortfarande inte hungriga (kärleksmums). 
Ha en good day, och vecka, occh månad, och år, och liv.... HEJDÅÅÅ♥♥♥♥♥♥♥
 
 

Kommentarer
Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Åhh så gott med kärleksmums :)

2014-03-26 @ 15:16:26
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback