Hoppeli hopp♥

Hej♥
I ♥ mina studsmattor. nu låter jag as bortskämd med "mina" och "studsmattor". Men det är ju mina. Eller ena är min och andra är min och Cornelias. Men jag skriver mina bara för sakens skull. Det skulle ju vara LIIITE konstigt om jag skrev, I ♥ min studsmatta och den andra studsmattan. Aja. men på senaste
tiden har jag hoppat sjukt mycket studsmatta, såå jag tänkte att det kanske va dags att 
lägga ut lite bilder. Blev inte så bra bilder, men aja, hittade nog dom bästa iaf:)♥
Ps. Fågeln har blåst bort en bit och tappat huvudet...

Kommentarer
Postat av: matilda ♡

Heej!
Nu har jag lottat ut vem som blivit veckans bloggläsare på min blogg! Gå in på länken här -> http://matiiildaa.blogg.se/2014/march/veckans-blogglasare-v-14-ny-omgang.html#comment för att ta reda på om det var du som vann! Om inte, var gärna med igen!
Kraam! (:

2014-03-31 @ 20:06:49
URL: http://matiiildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback