Jag ♥ tuggummi

Hej♥
Idag har vi varit i stan, för att vi skulle hämta mina systrar som kommit hem. 
innan de hade vi lite tid, så vi körde in på elgiganten, för att köpa canon eos 1100d, men då var den slut. så vi åkte till en annan affär, men där fanns den inte. så det blev ingen kamera:(
Men sen så åkte vi och hämtade mina systrar, och det var kul att se dom, även om dom var hemma vid 5 januari.
Efter det åkte vi till centrum och jag köpte lite tuggummi. MUMMMMA♥♥♥
Jag måste bara säga att jag älskar det. Speciellt med goda smaker:) Så jag köpte tre stycken på nån affär. sen när vi kom hem, så köpte vi en kamera på nätet istället:D♥ Så den kommer antagligen komma inom 3-5 dagar, längtar så jag dör typ;)♥ Men aja, jag har sååå tråkigt:) Men nu så ska jag fortsätta på min läxa, så vi hörs
Hejdå♥♥♥♥
ps. det är typ halstabletter, blev lite fail, men jaja:D♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom på bilderna är inte tuggummin det är typ halstabletter

Svar: Aa, jag vet, såg det, mn jag ska fixa de:)
Matilda Jacobsson

2014-01-24 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback