Liiite knäpp dag;)

Hej♥
typ klockan sju imorse (staaav) blev jag väckt av min syrra för att Cornelia skulle spela cup, och då skulle vi kolla. 
Men vi kom lite sent, så när vi kom spelade dom redan. men vi hann iaf se dom spela i typ fyra minuter, sen gjorde Cornelia nåt med sin fot, antagligen en stukning elr nåt, så vi fick åka in till akuten, och så fick vi först vänta i typ fem minuter på att doktorn skulle komma, så kollade han på hennes fot i typ två min och sa dom skulle ta röntgen (vene om det heter så, gör det de?) bilder. Sen fick vi vänta i lite mer än en timme för att veta om det var något fel med foten, och då skulle hon typ få gips. Men sen så åkte jag, pappa, och min ena syrra till max och åt, och sen hem. Och nu väntar jag på att dom ska komma hem. Under tiden fixar jag på en ny header, för den här var inte så mycket "jag", alltså min stil, men, ja, jag kommer fixa lite annat på designen oxå, den kmr antagligen upp i kväll, elr imorrn:) Ha en bra dag så hörs vi
Hejdå!!♥
 

Kommentarer
Postat av: Alice ツ

Sv; Jag har egentligen slutat göra gimptips men tänkte förklara ändå :)
Innan du sparar bilden, klicka på "ögat" i lagermenyn på bakgrundslagret så att lagret blir "osynligt". Sedan sparar du genom att klicka arkiv-exportera till. När rutan kommer upp skriver du in vad bilden ska heta och avslutar med .png Då ska det komma upp en ruta där du kan kryssa i om bakgrunden ska vara genomskinlig. Hoppas du förstår! :)

Svar: Tack:)
Matilda Jacobsson

2014-01-25 @ 15:35:45
URL: http://www.byalicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback