Midnight memories♥

Hej♥
Det här är andra inlägget som har "Midnight memories♥" som rubrik;)
Aja, nån som har sett One Directions nya Video till Midnight memories? Asså, HAHAHAHA. Jag fattar typ inget av videon. Haha. Men låten är ju bra, och videon rolig (fast lite konstig), så vad finns det att klaga på?;)
Nu ska jag fixa mej iordning och försöka sova. Inte så rolig Fredag har det vart idag... Förutom att vi bakade chokladbollar i skolan, jag fick min nya kamera och midnight memories videon kom ut så... Okej fredagen har varit BÄST♥ Imorrn ska vi hem till min moster för att hon fyller år, men resten av dagen kmr jag nog inte göra något, kanske va med nån kompis. Vene, vi får se. Men aja, nu ska jag (försöka) sova. 
Godnatt mina directioners (även ni som inte är directioner)
 
 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Men åh vad synd :( Tur att de inte är för dyr så man kan köpa en ny!

2014-02-01 @ 08:21:43
URL: http://matildasavelind.blogg.se
Postat av: Matilda

Haha videon var uberbra!

Svar: Haha:)
Matilda Jacobsson

2014-02-01 @ 15:01:39
URL: http://matildasavelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback