Om mig

Hej! :) Nu är designen fixad och sånt, så nu tänkte jag börja blogga på denna blogg. Det finns redan ungefär sextio stycken som har kollat på denna bloggen innan nu. Men vi kör igång :D Såååå glaaad :)
 
Jag heter Matilda och är en tjej på 11 vintrar. Den 9 januari fyller jag 12 år. På fritiden går jag på fotboll och gymnastik. När jag är hemma brukar jag läsa, spela piano, mysa med mina kaniner kokos (grå) och Snö (vit).
 
FAVORITER
 Favoritmat: Keebab (stavning)
Favoritdjur: Kanin, hund
Favoritfärg: Lila
Favoritgodis: Polkagris :D
Favoritglass: Magnum tror jag
Favoritprogram: Ingen aning :P
Favoritsiffra: 2
Favoritfilm: This is us, One direction
Favoritlåt: One thing
Favoritartist: Hela one direction, men mest Louis
Favorit cd: Take me home
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Siri

One Direction är BÄST! Håller med dej :) Gillar din blogg

2013-09-20 @ 17:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback