Nu: Pretty little liars♥+dagen

Hej♥
Idag har vi ju som sagt varit med skolan och åkt skridskor. 
Först skulle vi, lekis och 3:an åka. Det gick rätt bra. Fast typ mer än halva tiden hjälpte vi dom små, eftersom dom flesta aldrig åkt skriskor förut osv. Men efter det åkte jag hem till Fanny, Vi typ var lata och höll på med mobil och surfplatta. Men vi orkade oss upp ur sängen och fixade lite sockervadd. sen var jag tvungen att åka vid kvart över fyra, för att vi skulle kolla på en lägenhet. Den idag var mycke bättre, större rum, och så var den mysigare oxå. Men nu är jag trött och fryser. Ska se ett avsnitt av Pretty litte liars och sen äta♥
Ha en bra kväll, Hejdåå♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback