Tjejkvällen

Hej♥
Nu är tjejkvällen över. Alla har precis åkt hem, och nu väntar mit stökiga rum på att bli städat;)
Men jag hade väldigt kul, och jag hoppas att dom andra hade det oxå. Vi började med att gå upp till kullen, och vi, tjejerna (dock var inte Izzan med då) åkte på en madrass, och nedanför kullen, lite längre bort fans det typ som ett dike, fiberutgrävning eller nåt. Men vi ville åka på den sidan, vi trodde ju inte att vi skulle åka så lång. MEN, vi hade fel. Vi åkte rakt ner i hålet. Haha vi e såååå smarta
Men sen när vi kom hem igen hade Izzan kommit, och då drack vi varm choklad och åt bullar och mums mums, Gooott
Sen på kvällen körde vi saning elr konka, pratade, lyssnade på musik och massa annat. Och, jag glömde att berätta, jag fick presenter:D♥ 
Tack, för presenterna Matilda och Izzan. 
Och sen har jag även fått en till, men den visar jag senare
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

finns det något du vill säga?:

Trackback